Ay-aktiivi ja yrittäjä ehdolle Järvenpäässä

Valmistautuminen kuntavaaleihin on hyvässä vauhdissa Järvenpäässä.

Järvenpään Vasemmisto nimesi uusia ehdokkaita kevään kuntavaaleihin. Ehdolle on asettunut Mika Korpela ja Jussi Nyman sekä sitoutumattomana Jarkko Liiman.

Mika Korpela on 38-vuotias vahvan metalliliittolaisen ay-taustan omaava ehdokas. Korpela toimii muun muassa metallialan yrityksessä varapääluottamusmiehenä. Jarkko Liiman on 40-vuotias yrittäjä. Liiman toimii yrityksensä toimitusjohtajana. Jussi Nyman taas on 37-vuotias ympäristönhoitaja. Hän on ollut ehdolla aiemminkin.

16 ehdokasta

Järvenpään Vasemmistolla on nyt 16 kuntavaaliehdokasta. Ehdokkaiksi on nimetty Vasemmistoliiton Uudenmaan piirihallituksen varapuheenjohtaja Ari Alapartanen, kaupunginvaltuutettu Mimmi Asikainen, kaupunginhallituksen jäsen Heini Liimatainen.

Ehdokkaina ovat myös Miikka Kerminen, Sanna Kerminen, Jenni Komonen, tradenomi Saana Korhonen, osaston puheenjohtaja ja nuoriso-ohjaaja Markus Lummi, Jussi Nyman, Kirsti Mäntynen, insinööri Mikko Pöllä, Pirkka Ruishalme, laitoshuoltaja Minna Schavikin sekä Minna-Maria Solanterä.

Ehdokkaille pidetään ensimmäinen ehdokaskoulutus yhdessä KSL-opintokeskuksen kanssa keskiviikkona 25.1. klo 18:00 Sibeliuksenkatu 11:ssa. Tilaisuuteen ovat tervetulleita myös ehdokkuutta harkitsevat sekä ehdokkaiden tukiryhmäläiset.